Fra 40 til 16 undersider – Slik ble den nye hjemmesiden til

Hvis du leser dette så har du helt sikkert lagt merke til at hjemmesiden vår har fått seg en alvorlig ansiktsløftning. Dette er noe vi har sett behov for å gjøre noe med, og nå er endelig nye kupa.no på plass!

Mer tydelig kommunikasjon

-Vi så behovet for å tydeliggjøre utad hva vi i KUPA faktisk jobber med. Som et innovasjons- og rådgivningsselskap kan det være utfordrende for kundene å forstå hva vi leverer og bistår med, og vi så at hjemmesiden vår derfor måtte oppdateres, sier rådgiver i KUPA, Monica Mathiassen, som er en av to prosjektledere for den nye hjemmesiden. -Den nye hjemmesiden er langt enklere og tydeligere i budskapet enn den forrige. Vi har gått fra 40 ulike sider med innhold, til å ha 16. Dette gjør at du som besøker siden vår raskere får den informasjonen du leter etter, ved færre klikk. Det har mye å si for brukeropplevelsen, utdyper Monica.

Samarbeid har vært en nøkkelfaktor

Guro Rue Johnsen, rådgiver i KUPA er den andre prosjektlederen for dette, og hun trekker frem samarbeidet med Hipp Hurra som en nøkkelfaktor. -Vi har hatt et svært godt samarbeid med Hipp Hurra gjennom hele prosessen, sier hun. -UX/UI-design har vært i fokus hele veien, og det gjør at vi nå kan publisere innhold langt enklere enn før og vi kan la brukerne av våre nyhetsbrev selv bestemme hvilke kategorier de ønsker å abonnere på. Målgruppene i KUPA treffer både startups, gründere, etablerte bedrifter og bedriftsklynger- og nettverk. Ved å abonnere på valgt nyhetsbrev får kundene våre derfor kun den informasjonen som er relevant for de.

Gjengen på Hipp Hurra

Fornøyd leverandør

Også leverandøren er fornøyd med det de har levert. -Vi er rett og slett skikkelig stolte av denne siden, sier partner og rådgiver for web og sosiale medier i Hipp Hurra, Terje Ovesen. -KUPA har vært en drømmekunde fra dag én. Dette er proffe folk, som er eksperter i sitt fag, så det har vært avgjørende med tett og god dialog for at sidene skulle bli best mulig, utdyper Terje. Samarbeidet med Hipp Hurra fortsetter også fremover, i form av at Hipp Hurra sørger også for at hjemmesiden fungerer som den skal, samt ivaretar sikkerhet og oppdateringer av plugins, søkerordanalyse og så videre.

Vi vil ha ros. Og ris. Men helst ros.

Vi håper du er enig med oss i at dette er et stort løft i hvordan KUPA fremstår utad, og at du finner frem til det du leter etter på sidene våre. Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger! Prosjektledere Monica og Guro tar i mot både ris, ros eller velmente tips på monica@kupa.no eller guro@kupa.no.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
OM KUPA:

KUPA er ett av Nord-Norges største innovasjons- og rådgivningsselskap. Vi jobber stedsuavhengig, og hjelper startups og bedrifter å utvikle og kommersialisere nye produkter og tjenester, utarbeide forretningsmodell og strategi, hente kapital, effektivisere produksjon og implementere kvalitetssystemer. Vårt kundeløfte er drivkraft for utvikling. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert med saker for:

Lyst å vite mer?

Jeg ønsker vite mer om hva KUPA kan bistå med!

Rull til toppen

La oss ta en prat!

Vi kontakter deg

Skip to content